نهال توت سفید

نهال توت سفید یکی از ارقام پر مصرف در صنعت خشکباری میباشد این نوع توت دارای رنگ سفید و پر بار بوده و از ارقام زود بازده میباشد . برای خرید نهال توت و قیمت نهال توت سفید با شماره ۰۹۱۴۳۸۱۱۳۷۱ مهندس خیری تماس بگیرید . این نوع ارقام به صورت تضمینی ارسال میشود . با گارنتی دوساله ارسال به تمامی نقاط کشور خرید نهال توت با تخفیف .

توت سفید

توت سفید

تاج نهال

تاج نهال

ارقام مختلف نهال های توت و تمشک :

  • توت چتری
  • توت موزی سفید
  • توت موزی قرمز
  • شاه توت
  • توت هیمالیایی
  • توت آمریکایی
  • توت فری ( غیر مثمر و فاقد ثمره )
  • تمشک محلی
  • تمشک آمریکایی
  • و …

توضیحات در مورد کاشت توت و تمشک : میزان نیاز سالیانه مصرف آب در نهال توت ۴ الی ۵ هزار متر مکعب بوده و در فاصله 3×3 بایستی کاشت شود . رقم نهالی توت فری ، غیر مثمر بوده و صرفا جنبه زیبایی دارد که اکثرا برای ایجاد فضای سبز از این رقم استفاده می‌نمایند . نوع مصرف _ تازه خوری _ آبمیوه و خشک شده . #موجود_در_نهالستان_تاج_نهال برای 

درخت توت سفید

درخت توت بومی چین است و در نقاط استپی و شمال ایران کشت میشود وحتی بطور خودرو در جنگلهای شمال ایران پراکنده شده است. توت درختی است که ارتفاع آن به 20 متر و قطرش به یک متر می رسد دارای تنه راست و قائم و پوستی شیاردار، خاکستری مایل به زرد. برگهایش مختلف الشکل، صاف و لوب دار یا دندانه دار، با قاعده نیم قلبی و انتهای تیز است. رنگ آن سبز روشن و براق است و دمبرگ آن بلند می باشد. میوه توت مرکب، استوانه ای یا بیضی شکل کشیده است. پا یک میوه آن کم و بیش بلند و رنگ آن سفید تا شکری و غفائی و حتی جگری تیره دیده می شود و بواسطه رنگ میوه و یا دارا بودن دانه و یابی دانه بودن آن و یا به علت آویزان بودن شاخه ها به واریته های مختلفی تقسیم می شود.

برگ توت در بهار برای تربیت کرم ابریشم و در پائیز به مصرف تعلیف دام می رسد. میوه تازه و یا خشک آن مورد توجه است وچوب آن در مصارف مختلف نجاری و خصوصاًَ تهیه تار و در شمال کشور برای طبقه بندی تلنبار و همچنین مال بند برای گاجمه ( گاوآهن محلی) برنج کاری بکار می رود پوست شاخه های جوان برای بسته بندی و بستن پیوند مورد استفاده قرار می گیرد : درخت توت در برابر خشکی بردبار است هم درشمال کشور می روید و در مناطق استپی و نیم خشک بصورت خودرو و به نظر می رسد در گیلان برای تربیت کرم ابریشم توتستانهائی با پایه کوتاه احداث می کنند تا چیدن برگ آنها آسان باشد و هر سال شاخه های آنها را از برابر سینه می برند و آنرا به صورت تتارد در می آورند.

خرید نهال توت و یا قیمت نهال توت سفید با شماره های زیر میتوانید تماس حاصل فرمایید.

با تشکر : مهندس ابراهیم خیری

شماره تماس : ۰۹۳۶۰۲۵۴۰۰۸ مهندس خیری

شماره تماس : ۰۹۲۰۳۸۱۱۳۷۱ مهندس خانم وفایی

شماره تماس : ۰۹۱۴۳۸۱۱۳۷۱ مهندس خیری

شماره تماس : ۰۴۴۴۵۳۴۰۴۰۳ شماره تماس دفتر فروش

فروش و قیمت نهال توت فرنگی-قیمت نهال توت-قیمت نهال توت موزی- قیمت نهال توت مجنون-قیمت نهال توت کاکوزا-قیمت نهال توت هرات- قیمت نهال توت فرنگی چهار فصل-قیمت نهال توت سیاه-قیمت نهال توت هراتی-قیمت نهال توت نرک-

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *