نهال گلابی سیبری از ارقام وارداتی میباشد که برای اولین بار در نهالستان تاج نهال با استفاده از بهترین بذرهای آن کاشت و برداشت شده است در مطلب زیر فیلمی از این نهال و باردهی آن برایتان به نمایش میگذاریم نهال گلابی دارای میوه به شکل گرد و بسیار پرآب و خوش طعم میباشد.

میوه آن در صادرات نقش بسزایی دارد این نوع گلابی بسیار پربار و زودبازده میباشد . در نهالستان تاج نهال شما مشتریان عزیز میتوانید نهال گلابی سیبری را به صورت عمده خرید کنید نهال گلابی به صورت تضمینی ارسال میشود .

قیمت نهال گلابی سیبری

به طور کلی درباره قیمت دقیق نهال گلابی سیبری نمیتوان گفت زیرا به دلیل افزایش قیمت ها و وارداتی بودن آن قیمت این نهال تا روز عرضه آن مشخص میشود تیم مجر نهالستان تاج نهالآن را به صورت تضمینی به تمامی نقاط کشور ارسال میکنند.

ارقام مختلف نهال های گلابی :

و …

توضیحات در مورد کاشت نهال گلابی :

نهال گلابی به دلیل پایین بودن حجم ، قسمت زیادی از زمین اراضی را اشغال نمیکند ، فاصله استاندارد بین نهال های گلابی معمولا ۳×۳ میباشد ، و از سال دوم شروع به باردهی میکند

آبدار بودن ثمره این نهال همچنین درشتی و سنگینی آن و بازار پسندی ثمره گلابی شرایط اقتصادی لازم را برای کشاورزان ایجاد کرده است تا با خیالی آسوده ایجاد به احداث باغ گلابی کنند .

#موجود_در_نهالستان_تاج_نهال

برای خرید نهال گلابی و یا قیمت نهال گلابی با شماره های زیر میتوانید تماس حاصل فرمایید.

با تشکر : مهندس ابراهیم خیری

شماره تماس : ۰۹۳۶۰۲۵۴۰۰۸ مهندس خیری

شماره تماس : ۰۹۲۰۳۸۱۱۳۷۱ مهندس خانم وفایی

شماره تماس : ۰۹۱۴۳۸۱۱۳۷۱ مهندس خیری

شماره تماس : ۰۴۴۴۵۳۴۰۴۰۳ شماره تماس دفتر فروش