نهال انجیر سلابی

نهال انجیر سلابی

نهال انجیر سلابی یکی از ارقام بومی بوده که دارای میوه با طعمی شیرین میباشد . نهال انجیر سلابی به صورت عمده کشت و عرضه میشود برای خرید نهال انجیر به صورت تضمینی و با تخفیف میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. شماره خرید نهال انجیر : 09360254008 مهندس خیری

برای دریافت قیمت نهال انجیر با کیفیت میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

نهال انجیر سلابی

نهال انجیر سلابی

ارقام مختلف نهال انجیر :

  • نهال انجیر سلابی
  • نهال انجیر قندی
  • نهال انجیر خرم آبادی
  • نهال انجیر استهبان
  • نهال انجیر گلابی

و …

توضیحات در مورد کاشت نهال انجیر :

نهال انجیر به دلیل حجم تقریبا بالا ، بایستی در فاصله ۴ در ۴ کاشته شود . این نهال نسبت به سایر نهال ها نیاز زیادی به هرس کردن دارد ، همچنین نهال انجیر چندان نیاز مبرمی جهت نگهداری نداره و در بدترین شرایط ممکن هم قادر به رشد و شکوفایی میباشد .

مشخصات گیاه‌شناسی

برگ درخت انجیر پنجه‌ای و دارای ۳ تا ۵ لوب می‌باشد. قسمتی که به اسم میوه انجیر معروف است و مورد تغذیه انسان قرار می‌گیرد در حقیقت میوه نیست بلکه زائده مجوفی است که گلهای انجیر به تعدادی زیاد در داخل آن قرار گرفته‌اند و مواد قندی در این زایده یا رسپتاکل جمع می‌شود. گلهای نر و گلهای ماده درخت انجیر از یکدیگر جدا ولی روی یک پایه یعنی در داخل رسپتاکل واقع شده‌اند و به عبارت دیگر درخت انجیر گیاهی است یک پایه.

اگر میوه انجیر را باز کنیم و به شکل یک سطح درآوریم گلهای نر که حامل دانه گرده هستند و در کنار و به طرف خارج صفحه واقع شده و گلهای ماده که حامل تخمدان و در صورت تلقیح شدن حامل بذر خواهند بود در وسط صفحه قرار دارند. تلقیح گلهای ماده انجیر به وسیلهٔ حشرات مختلف که مهم‌ترین آن‌ها حشره‌ای بسیار کوچک از خانواده کالسیدیده می‌باشد انجام می‌گیرد.

با تشکر : مهندس ابراهیم خیری

شماره تماس : 09360254008 مهندس خیری

شماره تماس : 09203811371 مهندس خانم وفایی

شماره تماس : 09143811371 مهندس خیری

شماره تماس : 04445340403 شماره تماس دفتر فروش

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *